22/9/2009 14:12 h PROMOCIÓ A LA WEB
MÉS INFORMACIÓ
BARCELONA
La campanya Fes-te fan de Catalunya llançada fa tres setmanes per Turisme de la Generalitat a través de la xarxa social Facebook ha registrat 60.000 visites i ha promogut la creació de més de 200 grups.
La campanya, dirigida a captar turistes del mercat espanyol, es va posar en marxa aquest estiu i el Departament d'Innovació, Universitats i Empresa ha anunciat que es portarà a terme una segona onada a la tardor, perquè continuï fins a finals d'any.
La principal eina de la campanya ha estat el portal www.festefandecatalunya.com, on els usuaris han accedit a través de Facebook i han pogut compartir les seves experiències, suggerir visites i penjar imatges, així com fer-se fan del camí de Ronda, la cuina tradicional catalana i els Pirineus, entre altres.
Segons ha informat Turisme de Catalunya, els principals objectius han estat donar a conèixer l'oferta turística catalana, reforçar el seu posicionament com a destí turístic de qualitat al mercat espanyol i transmetre una imatge de Catalunya "pròxima, positiva i amable".
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=646986&idseccio_PK=1012&h=090922
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada