Volem destacar i valoritzar que una marca vulgui fer anuncis comercials procurant adaptar-se a cada entorn cultural. En aquest cas, la gamma d'anuncis fets per Regal mostren referències divertides a Guifré el Pilós, a Serrallonga i a Sant Jordi.
Mentre que Guifré el Pilós ha perdut les claus del cavall, a Serrallonga se li ha trencat una roda del carro. A Sant Jordi se li trenca el cavall. Així l'empresa intenta transmetre la idea de permanència al llarg dels anys a Catalunya, que expressa amb el lema "Des tota la vida".
Donat que el mateix nom de la companyia (Regal, pronunciat Rígal) no indica una proximitat, la companyia ho està intentant compensar amb una línia comunicativa propera, establint llaços emotius amb el país. Així, s'han valgut del Barça i ara de la història de Catalunya.
Certament, una
Volem comparar-ho amb una companyia catalana que en canvi fa anuncis en català però amb referents culturals espanyols, quan no costaria res haver canviat la cançoneta per una de pròpia:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada